Previziunea apartine Irinei Miroschnik, CEO in cadrul companiei Ukrplastik, cel mai mare producator din Europa de Est de materiale flexibile pentru ambalarea produselor alimentare, cosmetice si farmaceutice. Ea spune ca, deocamdata, producatorii nu prea sint interesati sa-si aplice coduri QR pe propriile produse, dar, e convinsa ca, in 3-4 ani, acestia isi vor da seama de utilitatea acestora.
Miroschnik spune ca legile privind protectia consumatorilor cer ca produsele sa contina din ce in ce mai multe informatii, pe linga cele obisnuite precum numele si adresa producatorului, termenul de garantie, ingrediente etc. Cind nu vor mai avea cum sa tipareasca tot acest volum de date, producatorii se vor orienta catre codurile QR, deoarece acestea permit sa inglobeze intr-o suprafata mica peste 4000 de caractere alfanumerice.
Ukrplastik este una dintre primele companii ucrainene care a inceput sa-si aplice coduri QR pe ambalajele produselor.
Sursa: Interfax Ucraina
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu