Compania Tesco Home Plus, un retailer de produse alimentare cu prezenta in 14 tari, si-a crescut considerabil vanzarile in Coreea de Sud, dupa ce a creat magazine virtuale in statiile de metrou. Mai exact, a amplasat pe peroanele si holurile statiilor panouri iluminate pe care sint afisate fotografii cu tot felul de produse. Totul creaza impresia ca te afli in fata unor rafturi din supermarketuri. Fiecare produs este o replica fidela a celui real si are alaturat un QR cod pe care daca il scanezi cu un smartphone nu faci decit sa adaugi produsul respectiv in cosul de cumparaturi dintr-un magazin online.
Dupa ce "ti-ai umplut cosul", trimiti comanda, achiti cu cardul de credit si specifici adresa de livrare, la fel ca pe orice magazin online. Vei primi pachetul cu cumparaturi cind vei ajunge acasa. In felul acesta toata lumea e castigata. Consumatorii nu-si mai pierd timpul facind drumul la supermarket si nu mai stau degeaba in statia de metrou iar comerciantul isi creste profitul vanzindu-si marfa intr-un mod convenabil.
Daca nu aveti rabdare, mergeti direct la secunda 50 a filmuletului pentru a vedea cum se fac cumparaturile scanind coduri QR.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu