vineri, 26 iulie 2013

Danone Spania isi fidelizeaza clientii prin coduri QR

Danone Spania investeste peste un milion de dolari intr-un proiect de atragere si fidelizare a clientilor sai, care se bazeaza pe codurile QR. Proiectul consta in aplicarea de astfel de coduri pe fiecare din produsele sale care pot fi scanate si interpretate cu o aplicatie creata special pentru acest lucru.


Practic, spaniolii pot descarca gratuit aplicatia Alimenta Sonrisas cu care pot scana codurile imprimate pe ambalajul alimentelor. Prin scanare, cumparatorii produselor sint indrumati sa se inregistreze intr-un program de fidelizare, apoi la fiecare scanare a codului QR de pe un produs, acestia primesc puncte care sint convertite in cupoane cu discount-uri pentru achizitionarea avantajoasa a altor produse.

Pina in prezent, peste 2 milioane de spanioli s-au inregistrat in programul de fidelizare si se estimeaza ca fiecare din acestia economiseste circa 40 de euro pe luna folosind acest sistem. In curind, Danone va ajunge sa printeze, lunar, peste 60 de milioane de coduri QR si se apreciaza ca proiectul lor este unul dintre cele mai mari din lume printre cele care implica folosirea smartphone-urilor.

Sursa: Mobile Commerce Press

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu